Zwycięstwo na konkurencyjnym rynku dzięki wiedzy specjalistycznej i własnej produkcji

SuperSauna codziennie przyjmuje setki osób w 8 różnych lokalizacjach w 4 krajach. Firma została założona w 2004 roku i od tego czasu pomogła ponad 85 000 klientom sauna infrared. Ofertę uzupełniają tradycyjne sauny fińskie, sauny kombi (połączenie sauny na podczerwień i sauny fińskiej) oraz dobrze znana sauna z okrągłą beczką.

„W końcowym zakresie nie różnimy się zbytnio od większości innych dostawców, poza tym, że sami produkujemy i nie jesteśmy uzależnieni wyłącznie od importu” — mówi Peter Bouwmans. „To zapewnia krótszy, bardziej stabilny łańcuch dostaw i pełną kontrolę nad jakością produktu”.

Peter Bouwmans jest współwłaścicielem SuperSauna i widział, jak firma ogromnie się rozwinęła od momentu jej powstania. Największa różnica polega na naszej własnej wiedzy i produkcji. „Ośmielę się stwierdzić, że o saunach na podczerwień i ich produkcji wiemy naprawdę wszystko. To nasz wyróżnik spośród innych dostawców.”

Więcej niż dobre samopoczucie

W przeszłości sauny na podczerwień i tradycyjne sauny fińskie były kupowane głównie po to, aby poczuć atmosferę wellness i spa w domu. Obecnie coraz więcej wiadomo o wpływie podczerwieni na organizm. Na przykład promieniowanie podczerwone jest dobre dla mięśni i stawów oraz poprawia krążenie krwi, ponieważ promieniowanie wnika głęboko w warstwy skóry. Ten efekt terapeutyczny jest jednym z głównych powodów zakupu sauny na podczerwień.

„Ponadto istnieje wiele innych korzyści zdrowotnych dla osób z dolegliwościami reumatycznymi i zapaleniem stawów. Ważne jest, aby wybrać saunę na podczerwień z promiennikiem o pełnym spektrum, zawierającym promieniowanie o krótkich, średnich i długich falach, tak aby w największym stopniu skorzystać z terapeutycznego działania sauny na podczerwień.

Własna produkcja w Europie

Pandemia COVID pokazała, jak duży wpływ na łańcuch dostaw i działalność biznesową może mieć import z odległego kraju. Aby nie być od tego zależnym, SuperSauna postanowiła wziąć produkcję w swoje ręce w Europie.

„Nasza fabryka w Polsce pracuje obecnie na pełnych obrotach, co oznacza, że ​​możemy znacznie skrócić czas realizacji, a dodatkową zaletą jest wykonanie mniejszej liczby kilometrów transportowych, co oznacza zmniejszenie obciążenia środowiska”.

Dzięki stałej trasie z Polski do Holandii, przez Niemcy i Belgię, wszystkie sklepy w tych krajach są również zaopatrywane bezpośrednio.

Udzielanie klientom najlepszych porad

SuperSauna chce zapewnić klientom najlepszą indywidualną poradę. Każda sytuacja jest wyjątkowa i wymaga innego modelu sauny na podczerwień oraz pakietu grzejników. „Widzimy, że znajduje to odzwierciedlenie w zadowoleniu klientów” — mówi Bouwmans. „Od naszych klientów otrzymujemy średnio 9,3”.

Z tak mocnym fundamentem czas na ekspansję, aby marka SuperSauna była jeszcze silniejsza. Poprzez franczyzobiorców następuje dalsza ekspansja w innych krajach europejskich. „Myślę, że pokazujemy, że wyróżniamy się i jesteśmy innowacyjną firmą na dość tradycyjnym rynku”.

24 maja, 2022
Kategorie: Wpisy firm